這樣對你比較好分手快樂??一直都不這麼覺得; 那不是一個人可以做到的事。不像逛街,自己買了喜歡的東西,可以開心一整天。 不像吃東西,吃著美味可口的美食,可以滿足口腹之慾。 分手,是兩個人的事,往往單方面決定分手,卻是一個人的決定。 許多人在分手時說:「這樣對你比較好。」 誰會認同這樣的話?? 因為感情說穿了辦公室出租,不會一個人開始,更不會一個人結束。 不要再說,「這樣對你比較好。」 事實上,不是你或妳,可以決定另一個人的快樂。 尤其是,分手這件事。 ****************************************************** Better That We Break Maroon5I never knew perfection tilI heard you speak, and now it kills meJust to hear you 買屋say the simple thingsNow waking up is hard to doAnd sleeping is impossible tooEverything is reminding me of youWhat can I do?It's not right, not OKSay the words that you sayMaybe we're better off this way?I'm not fine, I'm in painIt's harder everydayMaybe we're better off this way?It's 租辦公室better that we break…A fool to let you slip awayI chase you just to hear you sayYou're scared and that you think that I'm insaneThe city look so nice from herePity I can't see it clearlyWhile you're standing there, it disappearsIt disappearsIt's not right, not OKSay the word it should sayMaybe 辦公室出租we're better off this way?I'm not fine, I'm in painIt's harder everydayMaybe we're better off this way?It's better that we breakSaw you sitting all aloneYou're fragile and you're cold, but that's all rightLife these days is getting roughThey've knocked you down and beat you 買屋upBut it's just a rollercoaster anyway, yeahIt's not right, not OKSay the words that you sayMaybe we're better off this way?I'm not fine, I'm in painIt's harder everydayMaybe we're better off this way?I'm not fine, not OKSay the words that you sayMaybe we're better off this 租屋way?I'm not fine, I'm in painIt's harder everydayMaybe we're better off this way?It's better that we break, baby <中譯>從來不知道完美是什麼直到聽見你的話語聽你訴說簡單的事情如今分手變的好難安穩入睡也變的奢侈每一件事情都讓我想起你告訴我該怎麼辦一切都變的不對勁重複你說過的話語也許這樣對我們租屋網比較好我過的一點也不好,活在痛苦裡每一天都好辛苦也許這樣對我們比較好分手對彼此都好是我太傻讓你離去緊緊追隨著你只為了再聽見你的聲音你驚嚇不已認為我瘋了城市從這角度看起來如此美好可惜我卻無法看清楚你站在那裡漸漸消失蹤影消失蹤影一切都變的不對勁重複你說過的話語也許這樣對我們比較好我過的一點也不好,我活在痛苦裡每一天都好辛澎湖民宿苦也許這樣對我們比較好分手對彼此都好看著你孤單一人坐著好脆弱好冷漠,但是沒關係日子還是要繼續過被擊倒被打敗人生不過像是搭雲霄飛車一切都變的不對勁重複你說過的話語也許這樣對我們比較好我過的一點也不好我活在痛苦裡也許這樣對我們比較好我過的一點也不好重複你說過的話語也許這樣對我們比較好我過的一點也不好,我活在痛苦裡每一天都情趣用品好辛苦也許這樣對我們比較好分手對彼此都好 **************************************************************************這樣對你比較好對你會比較好不想看你生活在痛苦中你有你的路要走我不想把你綁在這裡也許這是我自己想法----


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
澎湖民宿 YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    rq66rqiccc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()